Klaszter magazinok

Klaszter magazin: ahol nincs információs zaj, ahol nem jelenik meg a konkurencia, és ahol a címzettek legalább fél órát töltenek a magazin olvasásával, mindezt rendkívül költséghatékony kivitelezésben.

A szervezeti piac marketingkommunikációs üzeneteit – az internet térhódítása ellenére – még ma is jól közvetíti a szaksajtó és a márkamagazinok. A világ azonban folyamatosan változik, amely a lapkiadókat is arra készteti, hogy új kommunikációs eszközökkel jelenjenek meg a piacon. Ennek jegyében született meg a Klaszter magazin koncepciója, amelyet kimondottan az egymással horizontális kapcsolatban lévő klasztereknek ajánlunk.

0% vakszórás,
100% célcsoport!


Az újság  elkészítésében kizárólag olyan vállalkozások vesznek részt, akiknek azonos a célcsoportja. Így a hagyományos nyomtatott hirdetési formákkal szemben a kiadványnak egyáltalán nincs vakszórása. Minden elköltött forint célba talál. Bár a célcsoport nem minden tagjából lesz azonnal vevő, a hozzájuk eljuttatott információ már rövid távon is növeli a bizalmat valamennyi, az újság elkészítésében részt vállaló cég iránt. Ez pedig a márkaépítés alapja, amely hosszú távon a vállalkozások legfőbb értéke.

A klaszter magazinok előnyei

A szaklapok és a márkamagazinok előnyei egy kommunikációs eszközben! A klaszter magazinok úgy egyesítik a szaklapok és a márkamagazinok előnyeit, hogy közben kiküszöbölik hátrányos tulajdonságaikat...

tovább